Puaka Taman Tema
oleh Khairul Ahmad, Del Osmera, Zehann ur Rakhie


Versi Cetak

RM10

Beli Online

Boleh juga dibeli di Kedai Buku PTS

Sabah/Sarawak: RM
Format: Paperback
Saiz: 4.5"x7.25"

ISBN-13: 978-967-369-393-1

Tarikh Terbit: 14 Sep 2018

Jumlah Muka Surat: 128


Versi eBook

RM 9

Format: EPUB / PDF
e-ISBN:
Tarikh Terbit: 4 Sep 2018


“Aku pernah tengok satu cerita seram macam ni. Aku rasa kita sebenarnya dah mati! Mungkin kita mati berlanggar masa Guan potong lori tu! Dan kini roh kita merayau-rayau di tempat yang kita nak pergi... Taman Tema Teratai!” ucap Bala dengan nada perlahan, hampir sedih dan sayu. 

Pang! Haikal menampar Bala dengan kuat.

“Wei! Kenapa tampar aku!” pekik Bala memegang pipinya yang berdamar.

“Sakit tak?” tanya Haikal.

“Mestilah sakit!” tempelak Bala marah.

“Kalau sakit maknanya kita tak mati lagi. Dan aku rasa masih belum selamat lagi!” kata Haikal serius.

“Ayoyo!" Bala teringatkan pengunjung yang dijumpainya tadi. Hampir terkencing dia melihat 'orang' itu tersenyum dengan bibir merekah hingga ke telinga!

 

Tiga kisah yang berlaku dalam buku ini mungkin pernah benar-benar berlaku kepada kawan kepada kawan kita, atau sepupu kepada kawan kepada kawan kita. Yakinlah, alam ghaib itu wujud. Ia sentiasa menjadi misteri kepada kita, dan rahsia kepada orang-orang yang dianugerahkan Tuhan untuk melihatnya.

Takbur oleh Del Osmera

Misteri Teratai Park oleh Zehann Ur Rakhie

Along oleh Khairul Ahmad

Tentang Penulis

Buku Berkaitan


Berita


Errata